Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

kontakt@pump-it.pl

+48 661 971 308

 

Uzyskanie świetnych efektów gdy jesteś wytrwały(a) można uzyskać przez stosowanie się do trzech podstawowych aspektów przedstawionych poniżej:

 

1. Dieta / Odżywianie

Pytanie, które dręczy większość osób zaczynających swoją metamorfozę - Czy muszę całkowicie zmienić swój tryb żywienia, wydać mnóstwo pieniędzy na "zdrowe" produkty oraz stać cały dzień przy garach? NIE! Dlaczego nie potrzebujesz całkowicie nowej diety rozpisanej na 15 stronach oraz drogich zakupów składników, których nie możesz znaleźć w żadnym „normalnym” sklepie?

Aby zwiększyć swoją masę mięśniową musisz doprowadzić do sytuacji, w której ilość spożytych kalorii będzie większa niż ich spalanie. Twoja obecna dieta składa się z normy kalorycznej, którą pomożemy Ci obliczyć. Następnie dodamy do niej np. jeden prosty posiłek, który możesz zrobić w 5 minut zwiększając tym liczbę kalorii w codziennej diecie. Taki prosty zabieg spowoduje przyrastanie masy. Wszystko zależy od tego jaką dzienną rutynę żywieniową prowadzisz. Tylko w ekstremalnych przypadkach dietę buduje się od nowa (np. przy jedzeniu wyłącznie pokarmów typu fast food). Działając takim sposobem nie musisz obawiać się całkowitej zmiany stylu żywienia i jedzenia potraw, które Ci nie smakują.

 

2. Aktywność fizyczna

Najlepszym możliwym sposobem na budowanie tkanki mięśniowej jest odpowiednio rozpisany plan treningowy oraz nauka ruchu. Najbardziej skuteczne są treningi oparte na ćwiczeniach wielostawowych. Te wymagają jednak dużego przygotowania i stopniowej progresji, aby nie doznać kontuzji – to jest część, w której pole do popisu ma trener personalny! Jeżeli do tej pory twój trening opierał się głownie na ćwiczeniach przy maszynach gwarantujemy, że progres będzie piorunujący… Ponadto prawidłowy plan zawiera mnóstwo detali takich jak podział na mikro/makr/mezo cykle, tempa ćwiczeń, ilości serii czy progresję.

 

3. Regeneracja

Podczas wzmożonej aktywności fizycznej dochodzi do uszkodzenia włókien mięśniowych, a następnie organizm nadbudowuje tkankę mięśniową. Aby ten proces był najskuteczniejszy niezbędny jest czas na sen oraz odpowiednia przerwa między jednostkami treningowymi. Ważnym aspektem jest to, że każda partia mięśni ma inny optymalny czas na odbudowę. Profesjonalnie ułożony plan treningowy oraz zdrowa ilość snu jest kluczem do sukcesu.   

 

Jeśli stosujesz się do powyższych „filarów” skutecznego treningu pozostaje już tylko wytrwałość w drodze do idealnej sylwetki! Jeżeli trenujesz i nie widzisz efektów zapraszam do kontaktu :) 

 

 

 

Trener personalny 

Aleksander Bujewicz


Trener personalny Sulechów, Zielona Góra, Babimost, Świebodzin, Wolsztyn, Kargowa, Międzyrzecz, Nowa Sól

Trener personalny Sulechów, Zielona Góra, Babimost, Świebodzin, Wolsztyn, Kargowa, Międzyrzecz, Nowa Sól

Trener personalny Sulechów, Zielona Góra, Babimost, Świebodzin, Wolsztyn, Kargowa, Międzyrzecz, Nowa Sól
05 lipca 2022

Jak najprościej budować masę mięśniową?

PUMP !T